Prekogranična suradnja - Kako pripremiti dobru medijsku kampanju?
ZON.si i udruga SIDRO u okviru programa Impact4Values, CERV, održali su još jednu trodnevnu radionicu - Hrastnik, Slovenija
Nakon održane trodnevne radionice u Opatiji i Kastvu, u sklopu partnerskog projekta čiji je nositelj Zavod ZON, uputili smo se u susjednu Sloveniju, na sjever, Hrastnik. Prelijep krajolik, izvrsni domaćini i puno novih spoznaja, tek su dio rezultata koje smo ostvarili u još jednom susretu. Tijekom tri dana boravka, imali smo vremena za razmjenu iskustava u komunikaciji s medijima, gdje su nedvojbeno iskusniji partneri dopunjavali naša promišljanja i ideje. 
Partneri su za nas organizirali obilazak Dječjeg vrtića Trbovlje, povezali nas sa stručnjacima koji su nam prezentirali ključne primjere prakse u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju Republike Slovenije. Iznimno važna suradnja koju ćemo sigurno nastaviti. 
U trodnevnoj radionici prenijeli su nam na vrlo jasan i razumljiv način važna znanja o pripremi kvalitetne medijske kampanje. Korak po korak vodili su nas kroz proces, pomogli nam da njihove savjete upotrijebimo u praktičnim primjerima vježbi. Kao rezultat nastale su jasne i korisne smjernice koje su izradili. 
Partneri, kao iskusni novinari, uputili su nas kako bolje zagovarati kroz medije, na koji način predvidjeti rizike i kako se nositi s izazovima u tim situacijama.
Smjernice su izrađene na slovenskom i hrvatskom jeziku i predstavljaju važnu podršku u pripremi medijskih kampanja. 
Zahvalni smo partnerima na izvrsnoj edukaciji i svemu što smo imali prilike vidjeti. Sigurni smo da će se ova suradnja nastaviti i veselimo se novim prilikama. 
info@udruga-sidro.hr
Copyright © Udruga Sidro
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram